INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 5 juli 2012

Vita kannor gör mig glad

Tänk att nu äntligen känns det som att sommaren kommit. Jag blir lycklig av att åka till mitt jobb i butiken när solen skiner och vår veranda fylls med kaffe' gäster. Alla människor blir glada av sol, de skrattar och ler mer till varandra och det är bra......

 ..........blommor blir man också lycklig av, vackra vita kvistar tillsammans med gamla vita krackelerade kannor......

..........jag har samlat på mig några riktigt vackra kannor som jag älskar att fylla med blommor, de står i min hall.
Ha en skön dag och kram/Ingela.

13 kommentarer:

Arja sa...

Halloj!
Håller med, visst är det härligt när alla är glada och kan "bjussa" på ett leende :O))
Vackert med dina kannor.
Njut dagen Kram Arja

Mor Inger`s hus sa...

Så nydelige kanner og med hvite blomster ble det helt perfekt.

Ha en fin dag :)

Klem Inger

hemma hos lilla mej sa...

Alla människor blir glad och uppåt av sommar och solen.Vita kannor är ju bara så fint.Njut och mys varje minut.Ha en fin dag .Kramar Rita ♥4

Änglarnas hus sa...

Såå vackert! ja nu är det sommar och skönt så jag kan tänka mig att det fikas och myses på er vackra kaféveranda!!

Ha en fin dag på jobbet!! Kram kram Sanne

Tinas bo sa...

Helt underbara kannor!!
bara såå vackert!! :))

ja nu har sommaren anlänt och det med en riktig värmebölja...
Vi har +30 grader sen dagar... phuuu...

Ha det gött
Kram Tina

Ett Vitare Hem sa...

Åh de är bara så himla vackra!!
Ha en finfin helg min vän!
Kram/Lena

Ekenäsliv sa...

Vilka underbara Bilder!!
Du må tro min dotter tyckte jag var tokig igår som planterade blommor i ett par vita klackaskor och ställde ute på en stol *fniss* Ja, man måte vara lite tokig ibland;)
Hoppas du får en skön helg!
Kram Anna

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Håller mee Underbart vackra... kram Sussie

Unknown sa...

Very beautiful, Ingela, your white pictures!!!!
Have a nice weekend!
Nicole

piccolaceleste sa...

ciao complimenti il tuo blog è meraviglioso a presto lu....

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Ljuvliga kannor! Tack söta du för din gulliga kommentar på min blogg :), den gjorde mig glad! Välkommen att följa den om du vill och att besöka butiken om du har vägarna förbi. Din blogg är jättemysig och du har så många vackra och inspirerande saker som du visar upp.

Ha det jättegott i sommarvärmen :)!
Kram/Maria

pysseltanten sa...

Har oxå lite dille på kannor...både i porslin och zink....hmm...har dille på ganska mycket faktiskt, haha...
Kram Git

Vitspets sa...

Vackert ........
Kram Karina