INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 24 juli 2008

Nu är vi brända....

Hej alla ni, tack så hemst mycket för alla vänliga gulliga ord och kommentarer ni är allt söta.
Ja i bland känns livet mer underbart än vanligt och just nu är det så (underbart alltså) vi latar oss hela dagarna på stranden vattnet är varmt och solen gassar på.
Vi har varit och köpt lammkött på bondgård som vi ska grilla i kväll,vitlökssmör och grillad halloumi som kryddats med olivolja och peppar, grillat vitlöksbröd till är gott.......
det här söta trådstället är oxå ett av de senaste fynden ska komma på nåt bra att använda det till......
ska nog måla det vitt kanske hänga upp det på väggen,ja vi får se.......
sådana här krokar kan man ju inte få för många utav blev jätte glad när jag fann dessa för noll och ingenting.
I morgon ska vi på after beach till Byxelkrok och lyssna till en favorit trubadur vid namn Anders Khan vi har hört han många ggr förut och han är en av de bättre.
När jag kommer hem ska jag blogga runt till er alla med nöje och lust till dess ha det så bra alla ni som tittar in kram hela dan'/Ingela B.

16 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Skönt att ni har det så underbart. Trådrullarna o krokarna var fina. Längtar till vi ska åka till Blekinge om en o en halv vecka.

Kram Ullis

Hannis sa...

Men nu blev jag ju hungrig!
Så himla gott det låter.

Fin trådrullehängare!
Kan tänka mig att du gör något vackert av den=))

Kram Hannis

Lilla huset på prärien sa...

Vilken vacker hållare till trådrullarna! Den kommer säkert att bli fin när den är färdig (du tänkte måla den eller?).

Själv var jag på antikmässa idag. Det är himla dyrt där så man kan ju inte köpa någonting men det är roligt att bara gå och insupa atmosfären och lära sig massor!

Kram Jenny

In my house sa...

Hej hej... Åååå, va de lät mysigt med trubadur kväll,,, blir sån härlig stämning... Kram j

Mitt hvite hus sa...

Så deilig at dere stor koser dere, og nyter dagene. Her er også deilig sommervær nå. Og vi nyter livet og dagene. Ja de krokene er så fine!!
Håper maten smakte:=)
KLem Kerstin

sabina sa...

Fina fynd! Här lyser solen nu för tredje dagen i rad... måste va rekord i sommar!

Graadskan sa...

Låter som ni har det helt underbart! Så skulle man ha det när man har det som sämst... Hihi!

Kram Camilla

Elzie sa...

Låter inte helt fel med den middan. Men vad är haloumi (ev felstavat *s*!). Det finns så mycket mat som jag (ointresserad av matlagning som jag är!) inte vet ett dugg om.
Fina saker du fyndat också.
Ha en skön helg.
Kram Elzie

Sara sa...

Vad härligt ni har det! Sött trådrullsställ.
Kram Sara

hemtrevnad marie sa...

Gôtt att ni har det bra!!!
Maten lät väldans god!!
Älskar de där krokarna , men de är svåra att hitta gamla.....
Ha det fortsatt trevligt på semestern!!

Min Verden sa...

Så kjempefint. Sånne kroker kan man bruke overalt. Kos deg videre. god helg. hanne

Mjuka sa...

Fina trådrullar! Blir nog super snyggt att sätta upp på väggen. Sådana fina krokar har jag köpt nytillverkade, hittade inga gamla. Skall användas till min hatthylla senare när allt blir klart
kram M

LantlivsAnette sa...

Himmel vilket vackert trådställ..ett sånt har jag aldrig sett..
Och de där krokarna,dom är fina dom !!
Kram Anette

Marta sa...

Jag satt och surfade runt bland olika bloggar då jag läste ord som Kristinehamn, Rum 21 osv. Aha, ngn från "min" stad tänkte jag. Kul! Och hamnade hemma hos dig, Ingela! Jättekul att få se allt fint du har gjort till ert hem. Du är superduktig! Önskar vi också kunde tillbringa dessa vackra dagar på otroliga Böda Sand men tyvärr så jobbar ju sambon den här perioden. Kommer att följa din blogg med stort nöje framöver och se allt fint du gör! Ha de gött i sommarvärmen!

Kram Marta Emdemalm

Färjtorp sa...

Åh vilket sött trådrulleställ!!
Kul med fynd =)

Kram Johanna

Inspiration i vitt sa...

Hej Marta vad kul att du hittade hit och att du tyckte om min blogg. Jag blev jätte glad över ditt besök här ,titta gjärna in igen Kram/Ingela.